صندلی داغ جمیله رعیتی

بچه های حسابداری ورودی 88 موسسه زند شیراز

گردهمایی اینترنتی همکلاسی های سابق

سلام جمیله جان باید ببخشید که بدون هماهنگی به قول بچه ها نشوندیمت روی صندلی

قبل از هر چیز به سوال اولیه (نام و نام خانوادگی/سن/وضعیت تاهل/شهر)پاسخ بده و منتظر سوالات سایر همکلاسی ها باش.

سلام.خوب واسه خودتون تصمیم میگیرینا!اشکال نداره مجبورم بهتون جواب بدم دیگه!

جمیله رعیتی

28/8/68

متاهل

شیراز-خیرآباد توللی

سحر گرامی:سلااااام جميله جون خودم سلام سحر جون.

خوب سوالام شروع شد:

*حالت خوبه
آره خوبم ولی یه کم خوابم میاد!!

*درحال حاضر چكارميكني درس يا كار؟تو که میدونی واسه چی میپرسی؟فعلا کار!!

*اگركار، كي رفتي سركار؟دقیقا یک هفته!

*شيرينيش كو؟؟بذار موندگار بشم بعد!

*بالاخره نفهميدم چرا اومدي رشته حسابداري؟محض خنده!

*بهترين دوست دوران تحصيلت كي بود؟؟ فقط وفقط يك نفروميتوني بگي سوال سخت پرسیدی؟؟داره کم کم شیطنات گل میکنه!

*كمترين نمره ات(من كه ميدونم ميخوام بقيه دوستان هم بدونن!) چه درسي چه مقطعي؟میانه1.دوره کاردانی.10شدم!!خدا نکنه نوبت تو بشه چون دقیقا همین سوالو ازت میپرسم.

* بهترين خاطره دوره كارداني سفر مشهد.

*بهترين خاطره دوره كارشناسي اردو،جشن فارغ التحصیلی،مسخره بازیهای تو!!!!!

*آخرين باري كه از دست مريم ناراحت شدي كي بوده؟(خودم ونميگم چون هيچوقت از من ناراحت نميشي ميدونم)
دقیق یادم نیس!
*بهترين هديه اي كه تاحالا گرفتي چي بوده( ب جز هديه هايي كه روزاي تولدت من بهت دادم)گوشی موبایلم!

*بهترين اخلاقي كه داري چيه دوست دارم بالاخره بفهمم خیلی نامردی سحر!این سوالا چیه میپرسی؟من سرتا پا خوبی ام

*بدترين اخلاقت ؟يكيش و بگي كافيه تو مورد قبلی توضیح دادم!!ولی نه به قول بعضیا کینه ای هستماسترس هم که در جریان هستی!

*نظرت درمورد كنفرانس چيه؟ووواااااااااااااااااااااااای

*نظرت درمورد من وسوالام چيه؟؟؟خودت کهسوالات

(بيشتر خواستم باهات شوخي كنما دووووست دارم عزيزم موفق باشي)
مرسی سحر که وارد جزییات نشدی!!

آقای محمدی:به به ... دختر عمو پسر عمو نشستن ... سلام آقای محمدی.
خب از کجا شروع کنم ... ؟خب از هرکجا دوس داری شروع کن!

چجوری پله های موفقیت رو طی می کشی؟ مثل شما
چجوری میشه در عرض یک هفته 10 کیلو لاغر شد؟در طول یک هفته چی؟ نمیدونم!چون تاحالا امتحان نکردم.ولی فکر کنم شما امتحان کردین
تا حالا کیفتو زدن؟چی توش بود؟ آره.کلاس چهارم ابتدایی.یه مشت خرت و پرت
سبزی آش شامل په سبزیایی میشه؟نمیدونم!
چه غذایی رو بیشتر دوست داری؟ماکارونی
از چه غذایی بدت میاد؟؟بعضی مواقع کله پاچه!
اسمت رو کی برات انتخاب کرد؟بابام!
دلیل خاصی داشت؟نه.
اسمتو دوست داری ؟ آره

دوس داشتی اسمت چیز دیگه ای بود؟اسم مریم رو خیلی دوست دارم.ولی اسم خودم خوبه چون معنا و مفهومش بهم میخوره

جمع کن و حسابگری یا ولخرجی؟بستگی داره!
بهترین تفریحت چیه؟خواب
پشت زمینه کامپیوتر و گوشیت چیا هستن؟یه دختر تنها!!!!!!
اگه یه فیلم از زندگیت میساختن دوست داشتی کدوم هنرپیشه نقشت رو بازی کنه؟ گلشیفته فراهانی!!!!!
به نظرت روزی میشه که شرکت ایزی لایف پوشاک مخصوص دانشجویان تولید کنه؟ شاید.شما بیشتر در جریان هستین.
اولین کتاب قصه ای که خوندی؟ یادم نیس

به نظرت ترسناک ترین روز تاریخ چه روزیه؟نمیدونم.شاید روز قیامت!
ریشه کلمه تومان از کجا اومده؟نمیییدونم!
بیشتر دوست داری چی کادو بگیری؟گلپولم خوبه!

عمو پورنگو دوس داری؟نه
خاله شادونو رو چی ؟نه
بسه یا بازم بپرسم ؟بپرس.کی جواب میده؟
نیمخوای خفم کنی ؟
 نهمرسی از سوالای...جالبت!!!!!

 

 آقای محمدی: خب ... کیه که جواب بده ...! سلام آقای محمدی.نمیخواستم به سوالات جواب بدم ولی دلم به حالت سوخت!!
از کدوم استاد خوشت میومد ؟خانم مسعودی.
از کدوم استاد بدت میومد ؟بماند.
بیشترین نمره رو از کی گرفتی ؟خانم مسعودی،خانم رئیسی،خانم شوشتریان،آقای زارع و...
نظرت درمود آقای بهادران چیه ؟تاحالا یه بارم باهاش برخورد نکردم به خاطر همین نظری در موردش ندارم.
اگه خدا بهت وقت ملاقات بده چی بهش میگی؟خدایا!اطرافیانم همیشه سالم و زنده باشن...
از شیطان یه سئوال بکن؟سوالی ندارم ازش بپرسم.
وقتی دلت می گیره چکار میکنی؟آهنگ گوش میدم.
سوسک خوشگل تره یا موش؟ تو!!
داری توی پارک قدم میزنی،میبینی یه خانومی داره بچه 6 سالش رو خیلی بدجور میزنه،چیکار میکنی؟باحالت دلسوزی به بچه نگاه میکنم.
نخستین شاه سلسله ی ماد کی بود؟نمیدونم!!
چرا توپ گرده؟چون قشنگتره!
هدفت چيه واسه زندگي؟مرگ...
گرگ چه چیزی رو به یادت میاره؟داستان شنگول و منگول!!!
فرض کن راننده یک اتوبوس برقی هستی. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شود ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شود . راننده چند سال دارد ؟هم سن ادیسونه!!!
چند گيگ آهنگ داري؟خیلی!تو موبایلم2 گیگ تو کامپیوترم بیشتر از این حرفا!!
تا حالا شده بخواي ثواب کني بعد کباب شي؟ 100%
چرا تو فيلم ها جادو گر هميشه زنه؟چون همیشه تو قصه ها آقا گرگه ست!!
خوشبختی را تو چی می بینی؟سلامتی و ثروت!!
چه روز هفته را بیشتر دوست داری؟ جدیدا جمعه ها!
عکس خام دونفره ای که با خانم ذبیحی گرفتی رو میخوایی ؟نه!روتوش شدشو بیشتر دوست دارم.
اون که تکی گرفتی رو چی ؟تو سوال قبلی جواب دادم.

برا چی میخوای ؟گفتم که نه.
بچه بودی زنگ میزدی فرار کنی؟اصلا!
چرا به یکی از سوالای سری قبل جواب ندادی ؟جواب دادم.مریم جون بد نمایش داده!
خب بسه دیگه ... نه ؟آره محض رضای خدا...



نظرات شما عزیزان:

محمدی
ساعت20:49---4 بهمن 1390
خب ... کیه که جواب بده ...!

از کدوم استاد خوشت میومد ؟

از کدوم استاد بدت میومد ؟

بیشترین نمره رو از کی گرفتی ؟

نظرت درمود آقای بهادران چیه ؟

اگه خدا بهت وقت ملاقات بده چی بهش میگی؟

از شیطان یه سئوال بکن؟

وقتی دلت می گیره چکار میکنی؟

سوسک خوشگل تره یا موش؟

داری توی پارک قدم میزنی،میبینی یه خانومی داره بچه 6 سالش رو خیلی بدجور میزنه،چیکار میکنی؟

نخستین شاه سلسله ی ماد کی بود؟

چرا توپ گرده؟

هدفت چيه واسه زندگي؟

گرگ چه چیزی رو به یادت میاره؟

فرض کن راننده یک اتوبوس برقی هستی. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شود ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شود . راننده چند سال دارد ؟

چند گيگ آهنگ داري؟

تا حالا شده بخواي ثواب کني بعد کباب شي؟

چرا تو فيلم ها جادو گر هميشه زنه؟

خوشبختی را تو چی می بینی؟

چه روز هفته را بیشتر دوست داری؟

عکس خام دونفره ای که با خانم ذبیحی گرفتی رو میخوایی ؟

اون که تکی گرفتی رو چی ؟

برا چی میخوای ؟

بچه بودی زنگ میزدی فرار کنی؟

چرا به یکی از سوالای سری قبل جواب ندادی ؟

خب بسه دیگه ... نه ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 8:8 توسط | |